לפרטים חייגו:

ראשי » ביובית ביפו

ביובית ביפו

שירותי ביובית ביפו מזמינים בקלות עם המוקד לשאיבות ביוב
קווי הביוב העירוניים נמצאים תחת עומס רב בעקבות תנופת הבנייה והשלכה של פסולת לא מתאימה לאסלה, מה שגורם להם לקרוס ולהציף את הבית שלך. הזמנה של שירותי ביובית ביפו תעניק לך שקט נפשי ותמנע מצבים לא נעימים שעלולים לגרום לך לנזק כספי גבוה!

הביוב מציף את החצר? סובלים מהצפה בעסק? המים באסלה עולים?
שירותי ביובית ביפו זמינים עבורכם 24/7
צוות ביובית ביפו מספק שירות רחב של שאיבות ביוב ביפו והסביבה, שירותי תיקון צנרות ועוד
עבודה יסודית ומקצועית במחירים ללא תחרות החל מ 500 שקלים!
ניתן להזמין שירותי ביובית מהיום להיום

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית ביפו התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותי ביובית ביפו

שירותי ביובית ביפו מחיר התחלתי בש"ח
הזמנת ביובית ביפו

550

פתיחת סתימת ביוב

550

שטיפת קו ביוב

500

שטיפת מרזב

600

שטיפת קו ניקוז

600

צילום קו ביוב

600

ביובית נמוכה לחניונים

900

הסרת שורשים בביוב

750

ניסור והסרת בטון בביוב

1,000

איתור נזילות

900

שירותי שאיבות:
שאיבת ביוב

600

שאיבת הצפה

600

שאיבת בור רקב

600

שאיבת בור ספיגה

600

שאיבת מפריד שומנים

700

עם זאת, חשוב להבין שדף מחירון ביובית ביפו כללי בלבד, העבודה עשויה להשתנות במקרים חריגים ותלוי במגוון פרמטרים, לבירור מחיר מדויק אנא צרו קשר.

צנרת הביוב נסתמה? הביוב גולש וזורם החוצה? ריחות הביוב מתפשטים לכל עבר? ביובית ביפו מזמינים אך ורק אצלנו!
רוצים לדעת למה? כי רק אצלנו תקבלו שירות מידי 24 שעות ביממה במחיר הטוב ביותר

מערכת הביוב הינה אחת מהתשתיות הפעילות ביותר ביחס לשאר התשתיות העירוניות. העומסים על מערכות הביוב רק הולכים ועלים עם השנים עקב הבנייה הצפופה הכוללת מגדלים ושכונות עמוסות וצפופות עד מאוד. כמובן שהתיישנות מערכות הביוב לא תורמת, ורק גורמת לתקלות ביוב רבות יותר כדוגמת סתימות ביוב טורדניות.

לשמחתנו הביובית יודעת להתמודד עם כל אלו, ובעזרת הציוד הייעודי למערכות ביוב שמותקן עליה, היא תוכל להוות פתרון הולם לכל תקלת ביוב. לביובית יכולת להתגבר בקלות על מגוון תקלות ביוב, אחרי הכל לשם כך היא נועדה.

פתיחת סתימת ביוב ביפו

פתיחת סתימה עם ביובית ביפו

התקלה הנפוצה ביותר במערכות ביוב היא סתימת ביוב. לסתימת ביוב יש סיבות רבות כדוגמת זריקת מגבונים לא מתכלים ומוצרי היגיינה לאסלה, התיישנות של הצנרת, חדירת שורשים של עצים וצמחים לצנרת הביוב, שברים בקווי הביוב וכיוצא בזה. הדרך לשחרר סתימת ביוב היא לשטוף את מערכת הביוב בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות אותה מהפסולת שהצטברה בה וחוסמת את זרימת הביוב.

עבור פתיחת סתימת ביוב יש צורך בביובית. צוות הביובית יכניס את צינור הלחץ מים של הביובית לתוך צנרת הביוב, יפעיל את משאבת הביובית שתייצר לחץ מים גבוה, ועל ידי כל יפתח את סתימת הביוב.

בכל אופן אם לצערכם נתקלתם בסתימת ביוב, אתם יכולים להישאר רגועים. צרו איתנו קשר ונשלח אליכם ביובית ביפו במהירות. הצוות המקצועי שלנו ישחרר את הסתימה במקצועיות ויסודיות.

שאיבת ביוב ביפו

שאיבת ביוב ביפו באמצעות ביובית

שאיבת ביוב זו אחת מהעבודות הנפוצות ביותר של ביובית.
2 המצבים העיקריים בהם מבוצעת שאיבת ביוב הם:

  1. ריקון מערכת הביוב מפסולת – כדוגמת מגבונים, חולות ואבנים, שקיות פלסטיק.
  2. שאיבת בור ספיגה/בור ספטינג/בור רקב – שאיבת בורות ביוב ומאגרי ביוב אשר אינם מחוברים לצנרת המרכזית, ולכן יש לרוקן אותם אחרת הביוב יגלוש החוצה.

עבור שאיבת ביוב ביפו חשוב להזמין חברת ביוב מקצועית, אשר עובדיה ידעו לבצע את השאיבה ביסודיות ללא זיהום מיותר. אנו נשמח להציע לכם שירות שאיבת ביוב ביפו במחיר הזול ביותר!

שירותי ביובית ביפו באחריות מלאה

אחת הבעיות העיקריות בהזמנת שירות ביובית ביפו או בכל עיר אחרת, היא החשש שתקלת הביוב תחזור על עצמה תוך פרק זמן קצר במיוחד. המשמעות של חזרת התקלה איננה רק הטירדה וכאבי הראש עד לתיקון התקלה, אלא גם הוצאות כספיות נוספות.

אנו במוקד לשאיבות ביוב נשמח להציע לכם את כל שרותי הביוב, כאשר רובם מבוצעים תחת אחריות מלאה. נציין כי איננו מציעים אחריות מלאה כל שירותי הביובית שלנו, כלומר ישנם שירותים עליהם לא ניתנת אחריות..

כיצד יתכן שאנו מציעים אחריות על אף שהמתחרים שלנו נמנעים מכך? התשובה פשוטה, בזכות הציוד המקצועי והעובדים המיומנים אנו בטוחים ברמת האפקטיביות הגבוהה של העבודה שלנו, ולכן אנו מסוגלים להציע אחריות גם על סוגי עבודות שלא נהוג להציע עליהן אחריות.

ביובית ביפו – כל מה שחשוב לוודא לפני שמזמינים

שאיבת הצפות ביפו

רוצים להזמין ביובית ליפו ולא יודעים מה כדאי לבדוק ועל סמך להחליט באיזו חברת ביובית לבחור? ריכזנו 5 נקודות חשובות מאוד בבחירת שירותי ביובית ביפו, כאלו שיעשו את ההבדל הדק בין בחירה מצוינת לבחירה שגויה:

  1. אזור שרות – ודאו שחברת הביובית פועלת ביפו והסביבה.
  2. חוות דעת מלקוחות קודמים – שאלו מכרים וחפשו חוות דעת ברשת האינטרנט, עלי ידי כך תקבלו תמונה ראשונית. כמובן שאין להסתמך באופן מוחלט על חוות דעת אנונימיות ברשת האינטרנט. כמו כן מומלץ להפעיל חוות דעת, מספר נמוך של ביקורות כאשר כולן חיוביות עשוי להצביע על ציון לא מייצג, אשר לא מומלץ להסתמך עליו.
  3. ציוד – הבהירו לחברה שמולכם שפניתם להזמין ביובית, ובהתאם לכך אתם מצפים שתגיע לשטח משאית ביובית ולא אינסטלטור. אל תתביישו לדבר בצורה ברורה ונוקבת, כך תמנעו אי הבנות מיותרות.
  4. שירותים נלווים – ודאו שלחברה שמולכם יכולת להציע שירותים נלווים. לא תמיד ניתן לדעת מהם השירותים להם תזדקקו, ולכן חשוב לוודא שחברת הביובית איתה יצרתם קשר מציעה שירותים נוספים בתחום הביוב והשאיבות, ולא רק את השירות הספציפי שלשמו התקשרתם.
    אם לדוגמה הזמנתם שירות ביובית ביפו לצורך סתימת ביוב, קחו בחשבון שיתכן שבמהלך העבודה יתברר שיש צורך בשירות נוסף כדוגמת שירות שאיבת ביוב ביפו.
  5. מחיר – ודאו מראש מהו המחיר שאתם צפויים לשלם, והצליבו אותו מול המחיר הממוצע בשוק. לא בטוחים מהו המחיר הממוצע בשוק? היכנסו למחירון שלנו.

לוגו מחירוןמחירון ביובית ביפו

אם אתם שואלם את עצמכם מהו מחיר ביובית ביפו? כמה עולים שירותי ביובית ביפו? ושאלות דומות, אנו די בטוחים שבקרוב תקבלו תשובות לכל שאלותיכם (ואם יש שאלה שעדיין לא קיבלתם תשובה עבורה, אתם יכולים להרגיש חופשי וליצור איתנו קשר).
צירפנו עבורכם את מחירון הביובית שלנו, מחירון מקיף וממצה שיעשה לכם סדר בנושא העלויות:

באיזו תדירות אנו ממליצים להזמין ביובית ביפו?

נחלק את התשובה שלנו ל-2 מצבים:

  1. כאשר קיימת תקלת ביוב כדוגמת סתימת ביוב, אין מה לחשוב יותר מדי יש להזמין ביובית ביפו באופן מידי. ככל שנתעכב כך הסתימה עלולה להתפתח ולהיות מורכבת יותר, וכמובן תופעות הלוואי בדמות מטרדי ריח ותברואה יתעצמו יותר ויותר.
  2. כאשר טרם התרחשה תקלת ביוב, התשובה לשאלה זו טמונה במספר גורמים. ביניהם העומס על מערכת הביוב, הגיל שלה וכמות התקלות הממוצעת. ככל שישנן תקלות ביוב רבות יותר כך מומלץ להקדים ולמנוע אותם על ידי ביצוע עבודות אחזקה מונעת בתדירות גבוהה יותר. הממוצע להזמנת שירותי ביובית לאחזקה מונעת עומד על אחת לשנה, כמובן שמדובר בהמלצה בלבד ולא בחובה.

ולסיום, אצלנו תמצאו עובדים עם גישה חיובית ושירותית, מקצועיות כמה שלא ראיתם שנים רבות, ולא פחות חשוב תקבלו את המחיר הזול ביותר עבור כל שרות ביוב ביפו ובפרט ביובית ביפו. להזמנת שאיבות ביוב ביפו התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם מענה מקצועי

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית ביפו התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותים בקרבת מקום: ביובית בראשון לציוןביובית ברמת גן, ביובית בתל אביב

חוות דעת מלקוחותינו:

מחירי השירותים בפורטל המוקד לשירותי ביובית אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג העבודה. המחיר הסופי ייקבע במהלך שיחת טלפון או בפגישת הייעוץ.

שירותי ביובית 24 שעות ביממה - השירות באתר שאיבות ביוב .com ניתן על ידי המרכז לביוביות ושאיבות 2023 בע"מ ח.פ 516855632

תנאי שימוש | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות | מפת אתר

צרו קשר בוואטסאפ 053-352-3866 דילוג לתוכן