לפרטים חייגו:

ראשי » תיקון מרזב

תיקון מרזב

אם קיים שבר או סדק במרזב, אין מנוס מלבצע תיקון מרזב

אל תתפשרו, הזמינו שירות תיקון מרזבים מחברה מנוסה ומומחית בתחום. אנו מתחייבים לעבודה מקצועית, ומציעים ייעוץ מקצועי ללא עלות וכמובן ממחירים משתלמים במיוחד!

לייעוץ חינם והצעת מחיר לתיקון מרזב חייגו: 053-352-3866

תיקון מרזב

מרזבים הינם חלק בלתי נפרד מכל מבנה. תפקידם לשמור על שלמות המבנה ותכולתו, על ידי הזרמת מי גשמים מגג המבנה אל מחוץ למבנה. אם חס וחלילה מרזב איננו תקין, ההשלכות עשויות להיות פגיעה קשה במבנה ובתכולתו, כדוגמת נזקים למערכות החשמל והתאורה, הצפת מרתף או מקלט, נזקים לפרקטים ומוצרי חשמל ועוד.

התקלות הנפוצות במרזבים הינן בדרך כלל שבר במרזב, סדק במרזב, מעיכה במרזב, נתק במרזב וכמובן סתימה במרזב.

אם יש לכם צורך בתיקון מרזב אתם יכולים להיות רגועים, חברתנו מתמחה בתיקון מרזבים ונשמח לעמוד לצידכם עד לפתרון התקלה ותיקון המרזב.

שיטות לתיקון מרזבים

תיקון מרזבים ניתן לעשות הן על ידי שבירת קירות, חפירות וחשיפת המרזב, והן על ידי חידוש ותיקון מרזבים וצנרת ללא הרס על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

שיטות תיקון צנרת ללא הרס מאפשרות חידוש ותיקון צנרת בעלות מינימלית, ללא הרס סביבתי וללא הפרעה לשגרת החיים מאחר שאין צורך בחסימת כבישים ומדרכות ובהפעלת כלים כדוגמת מחפרונים.

ריכזנו כאן את השיטות העיקריות לתיקון מרזב וצנרת:

  • תיקון מרזב בשיטות מסורתיות: שיטות תיקון אלו כוללות שבירת קיר, קרמיקות או מרצפות עבור חשיפת הקיר, חשיפת המרזב ולאחר מכן ביצוע תיקון למרזב החשוף.
  • תיקון מרזב בשיטות אל הרס: שיטות תיקון ללא הרס הינן שיטות חדשניות אשר ישמשו אותנו לתיקון מרזבים כך שימשיכו לשמש את המבנה ללא צורך בהחלפת המרזב. שיטות אלו יאריכו את חיי המרזב, ויחסכו את החלפתו.
    תיקון מרזב ללא הרס מחייב שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, והוא יבוצע על ידי בעלי מקצוע בעלי מומחיות בתחום.
    תיקון פאצ'/הטלאה: בשיטה זו נשחיל מעין בלון (פאקר) מצופה בחומרי תיקון ודבק, נמקם את הבלון במוקד התיקון כדוגמת שבר במרזב וננפח את הבלון כך שהחומרים העוטפים אותו יצמדו למוקד התיקון. לאחר התייבשות החומרים נרוקן את אוויר מבלון התיקון ונשלוף אותו החוצה. שיטה זו מתאימה לתיקונים לכל הקטרים של צנרת ומרזב, תוך שימוש בבלוני תיקון בגדלים שונים. כמו כן, שיטה זו מתאימה גם לתיקון כשלים בזוויות, וזאת על ידי בלון מיוחד לתיקון זוויתי.
    ראוי לציין ששיטה זו מתאימה לתיקון מקומי נקודתי, או מספר תיקונים נקודתיים.
    שירוול צנרת: שיטה זו הינה השיטה הרווחת לתיקון צנרת ומרזבים ללא הרס. שיטת שירוול צנרת כוללת החדרת גליל מצופה חומרים דמויי דבקים לתוך המרזב או הצנרת. שרוול זה ממוקם במוקד השבר/הסדק, ולאחר התייבשות הדבקים נקבל מרזב תקין לחלוטין.
    תיקון צנרת בהתזה אפוקסית: בשיטה זו נתיז חומר אפוקסי דמוי משחה סביב המוקד הנדרש לתיקון. לאחר מכן נשתמש במכשור דמוי מברשת אשר ימרח את החומר האפוקסי כך שיהיה חלק ככל הניתן ויאטום את מוקד התיקון.
    בשיטה זו מתאימה לתיקון מרזב נקודתי, ולא לחידוש מקטעים אורכים של המרזב.

אגב, חשוב להדגיש שלא תמיד ניתן או מומלץ לבצע תיקון מרזב ללא הרס. במקרים בהם הצנרת כולה במצב מתפורר לדוגמה, יתכן ויהיה יעיל ומשתלם יותר להחליף את הצנרת.

יתרונות בתיקון מרזב ללא הרס

תיקון מרזביםלתיקון מרזב בשיטות ללא הרס קיימים יתרונות רבים על פני כל שיטה אחרת. הבאנו לפניכם את 3 היתרונות שלדעתנו מהווים את הסיבה לכך ששיטה זו נחשבת למבוקשת ביותר מבין השיטות לתיקון מרזבים:

  1. שיטה זו נחשבת לידידותית ביותר לסביבה מבין כל השיטות. הסיבה לכך היא החסכון המשמעותי באנרגיה ובשימוש בציוד מזהם כדוגמת טרקטורים ומחפרונים, שהרי אין צורך בשבירת קירות וחפירות. כמו כן, היא מונעת היווצרות פסולת כתוצאה מההרס הנדרש עבור שיטות תיקון אחרות.
  2. תיקון מרזב ללא הרס יצריך זמן תיקון קצר משמעותית מכל שיטה אחרת. אין צורך בשבירת קיר, חפירה או פירוק מרצפות. כל אלו דורשים בעלי מקצוע נוספים וזמן עבודה רבה.
  3. תיקון ללא הרס אפשרי לביצוע בזמינות מהירה. אין צורך לתאם חסימת כבישים או מדרכות, וכן אין צורך לתאם הזמנת ציד מכני לשם ביצוע עבודות תשתית. צוות התיקון יגיע ויבצע את התיקון תוך הפרעה מינימלית לסביבה.

בכל הקשור לתיקון מרזבים – לא מתפשרים!
לא מתפשרים על מקצועיות בעל המקצוע שיתקן את המרזב, לא מתפשרים על הציוד בו ישתמש בעל המקצוע ולא מתפשרים על מוניטין החברה שתבצע את העבודה.

זכרו, המשמעויות וההשלכות של תיקון מרזב נרחבות למדי. הן לא מסתכמות רק בהוצאה כספית נכבדת, אלא אף בעלות השלכות על בטיחות המבנה, תכולתו והשוהים בו. בנוסף לאמור דלעיל, אם יש צורך בעבודה בגובה ובחלל מוקף, חשוב לוודא שלמבצעי העבודה קיימים הסמכות תקפות.

פתיחת סתימה במרזב

במקרים רבים לא די בתיקון המרזב, אלא גם קיים צורך בפתיחת סתימה במרזב.
אם לדוגמה תקוע עצם זר כדוגמת קרש או אבן במרזב, יהיה חובה לפתוח את הסתימה, על מנת שיתאפשר תפקוד תקין של המרזב.
פתיחת סתימה במרזב ניתן לבצע על ידי מספר אמצעיים, צוות התיקון יתאים את אמצעי התיקון לפי הממצאים בשטח.
הממצאים העיקריים לפתיחת סתימה במרזב הם:

  1. פתיחת סתימה במרזב על ידי ביובית בלחץ מים גבוה.
  2. פתיחת סתימה במרזב באמצעיים חשמליים.
  3. פתיחת סתימה במרזב על ידי מוטות וספירלות.

צילום מרזב

התקלות במרזב חוזרות שוב ושוב? לא מצליחים להבין מהם הגורמים לסתימות במרזב? רוצים לוודא שהמרזב תקין ללא כשלים?
בכל המקרים האלו מומלץ לבצע צילום מרזבים.
צילום מרזבים, בדיוק כמו צילום צנרת ביוב, מבוצע על ידי רובוט צילום או מצלמת סיב אופטי.
אמצעי צילום אלו יאפשרו לחזות בפנים המרזב והצנרת ולוודא האם היא תקינה, או שמא קיימת תקלה במרזב.
בצילום מרזב ניתן לעלות על תקלות רבות, כאשר נחלק אותן ל-2 קבוצות עיקריות:

  1. גורמים סתימה במרזב – הימצאות גופים זרים עשויה לגרום לסתימות במרזב. כדוגמת פסולת, בטון, שורשים, פסולת בניין ובטון, חולות, אבנים, שקיות פלסטיק. תקלות אלו מחייבות ביצוע פתיחת סתימה במרזב.
  2. כשלים במרזב – נתק במרזב, שיפוע לא תקין של המרזב, מעיכה במרזב, סדקים ושברים במרזב. תקלות אלו מחייבות ביצוע תיקון מרזב.

מחירון תיקון מרזבים

עלויות תיקון מרזבים משתנות בהתאם להיקף התיקון ומורכבותו. אם מדובר בתיקון מרזב קצר, המחיר יהיה זול יותר מתיקון מרזב ארוך. אם מדובר במרזב בעל מספר זוויות ופיתולים העלות תהיה יקרה יותר לעומת מרזב אנכי ללא זוויות.

בכל אופן, הבאנו לפניכם מחירון בסיסי, על מנת שתוכלו לאמוד ולהבין את סדרי הגודל של עלות תיקון מרזב:

שיטת תיקון מרזב מחיר התחלתי בש"ח (לפני מע"מ)
תיקון מרזב (שיטה מסורתית) 1,200
תיקון מרזב ללא הרס – שיטת פאצ'/הטלאה 2,300
תיקון מרזב ללא הרס – שיטת שרוול צנרת 2,800
תיקון מרזב ללא הרס – שיטת התזה אפוקסית 2,200

 

אנו נשמח להציע להציע לכם שירות תיקון מרזב במחיר הזול בארץ. אגב, אנו נתחרה בכל הצעת מחיר שתקבלו לכל שירותי המרזבים: ניקוי מרזב, צילום מרזב, פתיחת סתימה במרזב


מחירי השירותים בפורטל המוקד לשירותי ביובית אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג העבודה. המחיר הסופי ייקבע במהלך שיחת טלפון או בפגישת הייעוץ.

שירותי ביובית 24 שעות ביממה - השירות באתר שאיבות ביוב .com ניתן על ידי המרכז לביוביות ושאיבות 2023 בע"מ ח.פ 516855632

תנאי שימוש | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות | מפת אתר

צרו קשר בוואטסאפ 053-352-3866 דילוג לתוכן