לפרטים חייגו:

ראשי » ביובית בעמק חפר

ביובית בעמק חפר

שירותי ביובית בעמק חפר מזמינים בקלות עם המוקד לשאיבות ביוב
אצלנו תקבלו לא רק מחיר משתלם במיוחד, אלא גם שירות אמין ומקצועי 24 שעות ביממה. אנו מספקים את כל שרותי הביוב: פתיחת סתימות, צילום צנרת ביוב, שאיבת ביוב, שאיבת הצפות ועוד

הביוב מציף את החצר? סובלים מהצפה בבניין או בעסק? המים באסלה עולים?
שירותי ביובית בעמק חפר זמינים עבורכם 24/7
צוות ביובית בעמק חפר מספק שירות רחב של שאיבות ביוב בעמק חפר והסביבה, שירותי תיקון צנרות ועוד
עבודה יסודית ומקצועית במחירים ללא תחרות החל מ 500 שקלים!
ניתן להזמין שירותי ביובית מהיום להיום

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית בעמק חפר התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותי ביובית בעמק חפר

 

ביובית בעמק חפר

ביובית הינה כלי העבודה העיקרי למתן שירותי בתחומים רבים בענף הביוב. הביובית משמשת למגוון עבודות כדוגמת פתיחת סתימות ביוב, ניקוי מרזבים בלחץ מים גבוה, שטיפת צנרת ביוב ושאיבת ביוב.

הביובית אפקטיבית ויעילה בביצוע פעולות הביוב בזכות שלל מערכותיה אשר כוללות:

  1. מערכת לחץ מים – מערכת לחץ המים מבוססת על משאבת לחץ וצנרת המובילה את המים. היא משמשת את צוות הביובית לעבודות כדוגמת פתיחת סתימות ביוב, שטיפת קווי ביוב וניקוי מרזבים. כמו כן, צוות הביובית עושה שימוש ביכולת לחץ המים
  2. מערכת שאיבה – מערכת השאיבה של הביובית מתבססת בעיקר על משאבת וואקום, כאשר עוצמת המשאבה משתנה בהתאם לסוג הביובית. מערכת השאיבה משמשת לא רק לשאיבת ביוב אלא גם לשאיבת חומרים נוספים כדוגמת שאיבת מים, שאיבת הצפה, שאיבת מפריד שומנים ואפילו לשאיבת חומרים מסוכנים.
  3. ציוד עזר – ציוד העזר של הביובית מאפשר לצוות הביובית לבצע את עבודתו ביעילות ואף לבצע מגוון שירותים נוספים. ציוד זה כולל חפירה ועבודה, ציוד שאיבה, מקדחות, מברגות, רובוטים לעבודת צנרת, ציוד לכרסום שורשים בביוב ועוד.
    חברתנו מציעה שירותי ביובית בעמק חפר לכל מטרה ובעל היקף.

בין אם אתם לקוח פרטי שמעוניין בפתיחת סתימת ביוב בעמק חפר, ובין אם אתם קבלן בנייה שמעוניין בשירות ניקוי קווי ביוב בעמק חפר, אנו נוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

לוגו מחירוןמחירון ביובית בעמק חפר

ריכזנו את מחיר השירותים העיקריים שאנו מציעים, ונכתוב זאת שוב אנו מציעים את המחירים האטרקטיביים בארץ ! בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות, מחירון ביובית עדכני שישקף לכם את העלויות הכלליות.

שירותי ביובית בעמק חפר מחיר התחלתי בש"ח
הזמנת ביובית בעמק חפר

500

פתיחת סתימת ביוב

550

שטיפת קו ביוב

500

שטיפת מרזב

600

שטיפת קו ניקוז

600

צילום קו ביוב

600

ביובית נמוכה לחניונים

900

הסרת שורשים בביוב

750

ניסור והסרת בטון בביוב

1,000

איתור נזילות

900

שירותי שאיבות:
שאיבת ביוב

600

שאיבת הצפה

600

שאיבת בור רקב

600

שאיבת בור ספיגה

600

שאיבת מפריד שומנים

700

עם זאת, חשוב להבין שדף מחירון ביובית בעמק חפר כללי בלבד, העבודה עשויה להשתנות במקרים חריגים ותלוי במגוון פרמטרים, לבירור מחיר מדויק אנא צרו קשר.

מי זקוק לשירותי ביובית בעמק חפר?

לא רק מועצות מקומיות ועיריות זקוקות לשירותי ביובית, על אף שהן בהחלט צרכן עיקרי של שרותי הביובית. גם צרכנים פרטיים, מפעלים, ומגוון חברות צריכים ויצטרכו ביובית בתדירות משתנה. חשוב להבין שהביובית נותנת מענה לכל רק בתחום הביוב, אלם גם בתחומים משיקים נוספים בהם הביובית תומכת בזכות יכולותיה הוורסטיליות.

קחו לדוגמה ניקוי מרזב ופתיחת סתימה במרזב, לשם ביצוע עבודות אלו יש צורך בביובית בזכות יכולת לחץ המים שלה ובזכות הצינורות הארוכים אשר יאפשרו לצוות הביובית לנקות את המרזב לכל אורכו.

עבור דוגמה נוספת ניקח את שירות שאיבת הצפה, שירות זה מבוצע על ידי ביובית בזכות יכולת השאיבה שלה, וגם במקרה גם צינורות הביובית מאפשרות לה לשאוב מים גם ממרחקים גדולים.

זה המקום להזכיר שאם אתם מעוניינים בשירות ביובית בעמק חפר, אנו עמודים לשרותכם בזמינות מלאה 24 שעות ביממה.

שורשים בביוב

בעיית הימצאות וחדירת שורשים לביוב הינה תקלה טורדנית ולא פשוטה כלל. בשלבים הראשונים לא ניתן לדעת שהשורשים חדרו למערכת הביוב, ולצערנו זהו שלב קריטי שאחריו ממדי התופעה רק מתרחבים, והמשאבים שיהיה עלינו להשקיע כדי למגר את השורשים יהיו גדולים הרבה יותר. לאחר חדירת השורשים למערכת הביוב מתחיל תהליך בו השורשים מתעבים ומתפשטים לכל אורך צנרת ושוחות הביוב. נזקי השורשים לא מסתכמים רק בסתימות ביוב, אלא אף בשברים בצנרת הביוב ואף במעיכות של קווי הביוב.

חברתנו מציעה שירות כרסום שורשים בביוב, שירות זה נעשה באמצעות דיזות חשמליות, לחץ המים של הביובית ורובוטים לחיתוך שורשים בביוב. כרסום השורשים נעשה ביסודיות ובמקצועיות ללא גרימת נזק לקו הביוב. אגב, חברתנו מבצעת כרסום שורשים בביוב באמצעות ביובית בעמק חפר, וכן באמצעות ציוד נוף כדוגמת רובוט מתקדם לעבודות צנרת.

כמו כן, נציין כי חשוב לבצע צילום לקו הביוב הן לפני תחילת הכרסום, והן בגמר העבודה. צילום צנרת הביוב לפני תחילת העבודה יעזור לצוות לאשש את קיום השורשים ולאמוד את ממדי הנזק. צילום צנרת ביוב לקראת סיום העבודה יעזור לצוות הביובית לוודא שצנרת הביוב אכן נקייה משורשים, כלומר שהעבודה בוצעה בהצלחה.

לאחר כרסום השורשים אפשרי לבצע הדברת שורשים תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, וזאת בהתאם ובכפוף להמלצת איש המקצוע בשטח.

לסיכום, אם אתם מחפשים שירותי ביובית בעמק חפר אל תבזבזו זמן מיותר. צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר מנצחת. להזמנת שאיבות ביוב בעמק חפר התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם מענה מקצועי

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית בעמק חפר התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותים בקרבת מקום: ביובית באבן יהודה, ביובית בנתניה, ביובית בכפר יונה

מחירי השירותים בפורטל המוקד לשירותי ביובית אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג העבודה. המחיר הסופי ייקבע במהלך שיחת טלפון או בפגישת הייעוץ.

שירותי ביובית 24 שעות ביממה - השירות באתר שאיבות ביוב .com ניתן על ידי המרכז לביוביות ושאיבות 2023 בע"מ ח.פ 516855632

תנאי שימוש | הצהרת נגישות | מדיניות פרטיות | מפת אתר

צרו קשר בוואטסאפ 053-352-3866 דילוג לתוכן