לפרטים חייגו:

ראשי » ביובית בחיפה

ביובית בחיפה

הבית מוצף? שוב חזרה סתימת הביוב? סובלים מהצפה בעסק?
המוקד לשירותי ביובית כאן על מנת לעזור! אניע מספקים שרותי ביובית בחיפה והסביבה בזמינות מיידית 24 שעות ביממה כולל שרותי חירום.
כל השירותים המקצועיים תחת קורת גג אחת במחיר משתלם.

שירותי ביובית בחיפה זמינים עבורכם 24/7

צוות ביובית בחיפה מספק שירות רחב של שאיבות ביוב בחיפה והסביבה, שירותי תיקון צנרות ועוד
עבודה יסודית ומקצועית במחירים ללא תחרות החל מ 500 שקלים!
ניתן להזמין שירותי ביובית מהיום להיום

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית בחיפה התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותי ביובית בחיפה

לוגו מחירוןמחירון ביובית בחיפה

ריכזנו את מחיר השירותים העיקריים שאנו מציעים, ונכתוב זאת שוב אנו מציעים את המחירים האטרקטיביים בארץ ! בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות, מחירון ביובית עדכני שישקף לכם את העלויות הכלליות.

שירותי ביובית בחיפה מחיר התחלתי בש"ח
הזמנת ביובית בחיפה

550

פתיחת סתימת ביוב

550

שטיפת קו ביוב

500

שטיפת מרזב

600

שטיפת קו ניקוז

600

צילום קו ביוב

600

ביובית נמוכה לחניונים

900

הסרת שורשים בביוב

750

ניסור והסרת בטון בביוב

1,000

איתור נזילות

900

שירותי שאיבות:
שאיבת ביוב

600

שאיבת הצפה

600

שאיבת בור רקב

600

שאיבת בור ספיגה

600

שאיבת מפריד שומנים

700

עם זאת, חשוב להבין שדף מחירון ביובית בחיפה כללי בלבד, העבודה עשויה להשתנות במקרים חריגים ותלוי במגוון פרמטרים, לבירור מחיר מדויק אנא צרו קשר.

בהתאם לכך, גם תשתיות המים של העיר הינן חדשות לצד ישנות. הצנרת בחיפה באיזורים החדשים הינה חדשנית ויעילה, לעומת צנרת ישנה יותר באיזורים הוותיקים של העיר. למרות התפתחותה יש צורך מדי פעם בשירותי ביובית בחיפה, חלים בעיר לעיתים סתימות ביוב או סתימות צנרת, וכשחלה בעיה מסוג זה, יש צורך בשירות של שאיבת ביוב חיפה.
בביוב סתום קל מאוד להבחין, על ידי ניחוחות לא נעימים או פסולת מהביוב שמתחילה לצוף מעל פני הקרקע. בנוסף, תושבי איזור הביוב המוצף, עשויים לחוש בביתם בלחץ מים לא תקין, בסתימות בכיורי הבית ואף בהצפות.

הפיתרון? ביובית בחיפה

שאיבת ביוב בחיפה

שאיבת ביוב בחיפה 24 שעות ביממה

ביובית בחיפה הינו למעשה שירות הניתן באמצעות משאית הביובית, הנושאת על גבה צנורות שונים בטכנולוגיות חדישות, שמטרתן היהנה פתיחת סתימות ביוב בחיפה. משאית הביובית, יחד עם אנשי הצוות המקצועיים שלה כמובן, מגיעה לאיזור הביוב הסתום, בוחנת את השטח ולאחר הבדיקה, מחליטים אנשי הצוות כיצד לפעול, שכן לכל ביוב סתום פיתרון שונה, כיוון שהבעיות עשויות להיות שונות- לעיתים סתימה, לעיתים עודף של פסולת ולעיתים אף צנרת לקויה. בפני משאית הביובית מספר אפשרויות- שאיבה וניקוז של הביוב והעברת הפסולת למיכל מיוחד, שטיפת הצנרת באמצעות צינור סילון מים, המחדירים מים בעוצמה אדירה לתוך הצנרת כך שמתנקה בקלות, וכן הזרמת חומרים המותירים את הצנרת נקייה ללא דופי.

על מנת לוודא מיקום הבעיה, לעיתים תעזר הביובית במצלמה מיוחדת על מנת להבחן באופן מדוייק היכן חלה הבעיה, וכך למקד הפיתרון, על מנת להמנע מהרס של הצנרת והביוב.

ביובית בחיפה

שירותי ביובית בחיפה והצפון

פתיחת סתימות ביוב חיפה עשויות להיות קלות ופשוטות בעזרת ביובית בחיפה, במידה ומזמינים את הצוות הנכון לטיפול בבעיה. יש לוודא כי הצוות אכן מיומן, בעל וותק וידע בעולם הצנרת והביובית, על מנת ששאיבת ביוב בחיפה תתבצע באופן הטוב ביותר. עבודה לקויה בצנרת עשויה להוביל לנזק רב יותר, מה שעשוי להוביל להצפות משמעותיות ותיקון של צנרת יקר בהרבה יותר. לכן, בדוק היטב צוות הביובית אותו תזמין לעבודה.

למה לבחור בנו כאשר עולה צורך לשירותי ביובית בחיפה?

אנחנו במוקד לשרותי ביובית בעלי ותק רב במתן שרותי ביובית ולא נצטנע כאן, סיכוי גבוה שהגעתם אלינו דרך המלצות ממשפחת לקוחותינו. אצלנו הלקוחות הם חלק בלתי נפרד מהעסק, אנחנו כאן עבורם בכל רגע נתון. כמו כן, אנו אסירי תודה על שבחרו בנו וממשיכים לבחור בנו עבור שרותי ביובית בחיפה ובהתאם לכך אנו משקיעים מאמצים רבים להוכיח את הבחירה בנו כמוצדקת ללא עוררין.
בהמשך לכך, נשמח למנות 5 נקודות עיקריות עליהן נוכל להצביע כחוזקות שלנו על פני המתחרים:

  1. ביוביות חדישות אשר מצויידות במיטב המכשור.
  2. מענה מיידי 24 שעות ביממה.
  3. עובדים מיומנים ומנוסים.
  4. כל שרותי הביובית תחת כתובת אחת.
  5. המחיר הזול ביותר, בלי אותיות קטנות.

שאיבת ביוב בחיפה

אם אתם כאן, סיכוי גבוה שאתם צריכים שירות שאיבת ביוב בחיפה. ובטוח תשמחו לדעת שאצלנו תוכלו למצוא שירות שאיבת ביוב בחיפה במחירים הזולים ביותר! יתרה מזו, אנו גם נתחרה בכל הצעת מחיר שתקבלו. כל זאת ללא שום פשרה על איכות ומקצועיות העבודה.

אנו מציעים שאיבת ביוב מבור ספיגה, שאיבת שוחת ביוב ושאיבות בורות ביוב בכל שעה ביממה. את שאיבת הביוב נבצע באמצעות ביובית בחיפה או באמצעות משאבות ביוב ניידות בעוצמות גבוהות במיוחד. אנו מציעים שירותי שאיבת ביוב בכל היקף, גם ללקוחות פרטיים וועדי בתים וגם למפעלים וחברות מכל התחומים.

חשוב לציין כי שאיבת ביוב זו פעולה שיש לבצע תחת רגישות סביבתית גבוהה, תוך מזעור הסיכונים לזיהום סביבתי. אנו רואים בשמירה על איכות הסביבה ערך עליון, ובהתאם לכך משקיעים רבות בציוד מתקדם והכשרת עובדים לביצוע העבודות תוך החמרה על קלה כבחמורה כך שלא תתהווה שום סכנה לסביבה.

שאיבת מים בחיפה

מתעניינים בשירותי שאיבת מים בחיפה או שאיבת הצפה בחיפה? אנו שמחים ליידע אתכם שהגעתם למקום הנכון.
אנו מציעים שירותי שאיבת מים מפיר מעלית, שאיבת הצפה במקלט, שאיבת מים ממרתף וכמובן שאיבת הצפות בכל היקף.
עבור שאיבת הצפות בחיפה חברתנו עושה שימוש הן בביובית בחיפה והן במגוון משאבות ניידות שיאפשרו לנו לתת מענה איכותי לכל הצפה. למעשה שאיבת מים הינה פעולה דומה עד מאוד לשאיבת ביוב, כאשר ההבדל היחידי הוא סוג החומר הנשאב (נו טוב גם הריח הלא נעים בלשון המעטה אשר מתלווה מטבע הדברים לשאיבת ביוב).

הצוותים שלנו מיומנים ומנוסים בשאיבת הצפות וידעו לתת לכם מענה תוך פרק זמן מהיר במיוחד, הן מבחינת הגעה למקום והן מבחינת זמן ביצוע העבודה. בזכות כך נוכל למזער את הנזקים ולמנוע את זרימת וחלחול המים לחללים נוספים.
אגב, נכון בעינינו להדגיש שאנו חיים ונושמים את עולם השאיבות ולכן נוכל תמיד להתאים לכם את הפתרון הנכון ביותר. היכן הדבר מקבל ביטוי? נניח שאתם מעוניינים בשאיבת פיר מעלית בחיפה, אם המרחק נגיש לביובית בחיפה, נניח 10-30 מטרים מרחק בין מקום חניית המשאית לפיר המעלית, נבצע את שאיבת פיר המעלית באמצעות ביובית. בהמשך לדוגמה הקודמת, אם מדובר במרחק של מעל ל-50 מטרים, נבצע את השאיבה באמצעות משאבה ניידת. בקיצור כמו שהבנתם, אנו נלווה אתכם יד ביד עד פתרון התקלה לשביעות רצונכם המלאה.

צילום צנרת ביוב בחיפה

צילום צנרת ביוב בחיפה זו פעולה נפוצה למדי, היא נעשית על ידי מצלמת סיב אופטי או באמצעות רובוט לצילום מערכות ביוב. הצילום מעניק לנו יכולת לבחון את המתרחש בצנרת הביוב על אף היותה קבורה עמוק באדמה והרחק מעינינו.

אומנם על קצה המזלג, אבל חשוב לנו לתת לכם מספר דוגמאות לכשלים אשר ניתן לזהות בזכות צילום קו ביוב: חדירת שורשים למערכת הביוב, נתק בצנרת הביוב, פסולת בניין ובטון שחדרו למערכת הביוב, שברים וסדקים בצנרת הביוב, שיפוע לא תקין של צנרת הביוב והימצאות גופים זרים כדוגמת מוטות ברזל במערכת הביוב.

ראוי לציין כי צילום צנרת ביוב זוהי פעולה שנעשית באחד מ-3 המצבים הבאים:

  1. קיימת הערכה או אינדיקציה לכשל במערכת הביוב – במקרים בהם ניתן להסיק על קיום כשל במערכת הביוב מומלץ לבצע צילום קו לשם אבחון הבעיה כך שניתן יהיה לאמוד את ממדי התקלה ולהתאים את הטיפול היעיל ביותר. לדוגמה כאשר קיימות סתימות ביוב חוזרות, כאשר ביוב מתפרץ מצנרת הביוב, או ריחות רעים הבוקעים ממערכת הביוב, מומלץ לבצע צילום צנרת ביוב. זכרו, בעיה קטנה שלא תטופל עשויה להפוך במהרה לבעיה גדולה ויקרה לטיפול, ולכן בהתאם לאמרה הידועה אם יש ספק אין ספק, או במילים אחרות אם קיים חשש לכשל במערכת הביוב מומלץ לבצע צילום קו.
  2. אבחון צנרת הביוב עבור טופס 4 – לשם קבלת טופס 4 המוכר גם בשם טופס אכלוס, יש להגיד צילום של צנרת הביוב. צילום זה מספק אינדיקציה לרשויות האם המערכת תקינה, או חלילה קיימים כשלים שיש לטפל בהם טרם אישור המבנה לשימוש ואכלוס.
  3. צילום שגרתי במסגרת פעולת אחזקה מונעת – מדוע לחכות עד שתצוץ תקלה ותתפוס אותנו ברגע הגרוע ביותר? צילום צנרת ביוב אחת לתקופה יאפשר לגדוע תקלות עוד בשלביהן הראשונים, ויעניק לנו שקט נפשי יקר מפז.

שירותים בקרבת מקום: שאיבת ביוב בקריות, ביובית בצפון, ביובית בנהריה

מחירי השירותים באתר אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג העבודה. המחיר הסופי ייקבע במהלך שיחת טלפון או בפגישת הייעוץ.

שירותי ביובית 24 שעות ביממה - השירות באתר שאיבות ביוב .com ניתן על ידי המרכז לביוביות ושאיבות 2023 בע"מ ח.פ 516855632

תנאי שימוש | הצהרת נגישות | מפת אתר

צרו קשר בוואטסאפ 053-352-3866 דילוג לתוכן