לפרטים חייגו:

ראשי » ביובית במרכז » ביובית בשוהם

ביובית בשוהם

שירותי ביובית שוהם מהרגע להרגע
אין צורך לחכות כדי לטפל בתקלות ביוב שעלולות להרוס את הדירה ואפילו הבניין שלך! אנחנו כאן זמינים עבורך בכל יום, כל היום, כל סופי שבוע וחגים עם הציוד המתקדם ביותר ולא פחות חשוב – השירות הטוב ביותר.

הביוב מציף את החצר? סובלים מהצפה בעסק? המים באסלה עולים?

שירותי ביובית שוהם זמינים עבורכם 24/7

צוות ביובית שוהם מספק שירות רחב של שאיבות ביוב שוהם והסביבה, שירותי תיקון צנרות ועוד
עבודה יסודית ומקצועית במחירים ללא תחרות החל מ 500 שקלים!
ניתן להזמין שירותי ביובית מהיום להיום

לייעוץ חינם והצעת מחיר לשירותי ביובית שוהם התקשרו אלינו: 053-352-3866

שירותי ביובית בשוהם

לוגו מחירוןמחירון ביובית בשוהם

ריכזנו את מחיר השירותים העיקריים שאנו מציעים, ונכתוב זאת שוב אנו מציעים את המחירים האטרקטיביים בארץ ! בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות, מחירון ביובית עדכני שישקף לכם את העלויות הכלליות.

שירותי ביובית בשוהם מחיר התחלתי בש"ח
הזמנת ביובית בשוהם

550

פתיחת סתימת ביוב

550

שטיפת קו ביוב

500

שטיפת מרזב

600

שטיפת קו ניקוז

600

צילום קו ביוב

600

ביובית נמוכה לחניונים

900

הסרת שורשים בביוב

750

ניסור והסרת בטון בביוב

1,000

איתור נזילות

900

שירותי שאיבות:
שאיבת ביוב

600

שאיבת הצפה

600

שאיבת בור רקב

600

שאיבת בור ספיגה

600

שאיבת מפריד שומנים

700

עם זאת, חשוב להבין שדף מחירון ביובית בשוהם כללי בלבד, העבודה עשויה להשתנות במקרים חריגים ותלוי במגוון פרמטרים לבירור מחיר מדויק אנא צרו קשר.

שירותי ביובית בשוהם

שוהם אשר הוקמה בשנת 1993 נחשבת לעיר צעירה יחסית, ובהתאם גם תשתיות העיר ברובן חדשות יחסית. אף על פי כן, קיימות לא מעט תקלות בתשתיות הביוב והניקוז של העיר.
שואלים את עצמכם מדוע? בואו נתמקד בסיבות לתקלה הנפוצה ביותר במערכות הביוב הלוא היא סתימת ביוב.

מי מטפל בתקלות ביוב?

הכתובת הנכונה לטיפול בתקלות ביוב היא הביובית. הביובית כמו שניתן להבין משמה נבנתה עבור טיפול בתקלות ביוב, ולכן היא מצוידת בכל הציוד הנדרש לשם מתן מענה אפקטיבי ויעיל לכל תקלת ביוב אפשרית. הביובית מצוידת במגוון ציוד מקצועי החל מכלי עבודה וחפירה, ועד למשאבות מתקדמות וכמובן ביחידת לחץ מים עוצמתי.
נתקלתם ריח רע שעולה ממערכת הביוב? מתחילה להתפתח סתימת ביוב? אל תהססו, הזמינו שרותי ביובית.
במוקד לשאיבות ביוב אנו מעמידים לרשותכם ביובית בשוהם 24 שעות ביממה לכל צורך, כך שתקבלו מענה איכותי ומקצועי בזמינות מידית.

מה כדאי להזמין ביובית בשוהם או אינסטלטור בשוהם?

רבים מתבלבלים ומערבבים בין שני מקצועות אלו, חשוב לנו לעשות סדר ולהסביר שיש שוני מהותי בתחומי העיסוק של הביובית לעומת האינסטלציה.

כאשר מדובר בתקלת ביוב כלשהיא או שישנו צורך בשרות ביוב או שאיבה כדוגמת סתימת ביוב, שאיבת הצפה, שאיבת ביוב וכן הלאה, הכתובת הינה אך ורק ביובית. בדיוק לשם כך הביובית מצוידת באמצעים לפתיחת סתימות ביוב ושאיבות כולל משאבת לחץ מים, משאבת וואקום ומגוון ציוד נלווה. אם תזמינו אינסטלטור לבעיית ביוב אל תתפלאו אם תתאכזבו מהתוצאה.

מתי כן מזמינים אינסטלטור? בעיה בצנרת המים ולא הביוב, או כל תקלת אינסטלציה אחרת כדוגמת ברז ניל שבור או תקלה בלחצן האסלה.

בשורה התחתונה בכל תקלת ביוב אתם כבר יודעים ממי הכי כדאי להזמין ביובית בשוהם, אצלנו אתם בידיים בטוחות.

הזמנת שירותי ביובית בשוהם לאחזקה מונעת

במקרים רבים מומלץ להזמין שרותי ביובית עוד טרם קרות התקלה, ובכך תחסכו מפח נפגש מתקלות ביוב וניקוז כדוגמת הצפות וסתימות ביוב, וכמובן הוצאות כספיות מיותרות.
החורף קרב ובא? מומלץ להזמין ביובית לביצוע שטיפה בלחץ מים גבוה של מערכות הביוב והניקוז.
קיימת אצלכם היסטוריה של תקלות ביוב רבות כתוצאה מהתפתחות שורשים בביוב? הזמינו שרותי שטיפת קווים וחיתוך שורשים בביוב באופן יזום אחת לתקופה.

המוקד לשאיבות ביוב בשוהם

אז אחרי שהבנו שבתקלות ביוב הכתובת היא הביובית. (וחשוב שאת הטיפול במערכת הביוב תשאירו למקצוענים)
צוות ביובית לא מקצועי עשוי לבצע פתרון לא איכותי שיספק מענה זמני בלבד ולמרבה האכזבה התקלה עשויה לחזור בזמן קצר ואיתה הריחות הלא נעימים ושאר התופעות המתלוות לתקלות ביוב.
לא רק איכות העבודה שיבצע הצוות הביובית תשפיע על רמת השירותים שתקבלו, קיימים מס' גורמים נוספים כדוגמת סוג החומרים איתם הוא משתמש, איכות הציוד בו הוא נעזר, סוג הציוד וכן הלאה.
במוקד לשאיבות ביוב אנו משתמשים בציוד מגוון וחדיש ועובדי החברה מיומנים בתפעולו כך שביכולתם לספק לכם את המענה הטוב ביותר לכל תקלת ביוב אפשרית.
בין השירותים הנפוצים שאנו מספקים בשוהם ניתן למצוא את השירותים הבאים:

  • פתיחת סתימות ביוב בשוהם
  • שרותי שאיבות בשוהם:
    • שאיבת ביוב בשוהם
    • שאיבת הצפות בשוהם
  • חיתוך שורשים בביוב בשוהם
  • צילום קווי ביוב בשוהם
  • שטיפת קווי ביוב בשוהם
  • תיקון מערכות ביוב בשוהם
  • התקנת משאבות טבולות בשוהם
  • איתור נזילות בשוהם

הגורמים הנפוצים היותר לסתימות ביוב

  • גורם אנושי / שימוש לא אחראי – ככל הנראה השימוש הלא נכון שעושים המשתמשים במערכות הביוב הוא הסיבה המובילה לתקלות הביוב. השלכת פסולת שאיננה מתכלה כדוגמת מגבונים, חיתולים ומוצרי פלסטיק למערכת הביוב גורמת להיווצרות סתימות ביוב חוזרות ונשנות. כיום נושא זה ידוע ונעשים מאמצים רבים לחנך את הציבור להשליך פסולת זו לפח ולא למערכת הביוב.
  • הגורם הטבעי – תקלות המיוחסות להשפעת הטבע כוללות בוצה וקרקע אשר נסחפים למערכת הביוב ויוצרים סתימות ביוב רבות ועד לשורשים בצמחיה שמתפשטים למערכת הביוב וגורמים לנזקים חמורים כדוגמת מעיכת קווי ביוב, קריסת קווי ביוב וכמובן סתימות ביוב.
    כמו כן, ניתן לייחס לגורם זה שינויי טמפרטורה אשר גורמים לשינוי בנפח החומר ובפרט לסדקים ושברים בצנרת הביוב.
  • התקנה רשלנית / שימוש בחומרים לא תקניים – תקלות ביוב רבות נגרמות עקב שימוש בחומרים לא תקניים בבניית מערכת הביוב או התקנה רשלנית שלהם. לדוגמה שיפוע לא תקני של צנרת הביוב עשוי לגרום למים עומדים ומטרדי ריח ואף לסתימות ביוב.
  • בלאי טבעי – בלאי טבעי נובע הן מגיל התשתיות והן מהעומס המופעל עליהן. מאחר ותשתיות הביוב פועלות למעשה כמעט ללא הפסקה העומס עליהן רב ומזמן תקלות לא מעטות.

ביובית לחניונים בשוהם

שוהם הינה עיר מודרנית, ובהתאם לכך הבנייה בה כוללת חניונים תת קרקעיים רבים. חניונים אלו מקלים על עומסי החניה, ואף שומרים על הרכב מעוצמת השמש הישראלית וממפגעי טבע. אך קיים היבט נוסף שחשוב להבין, לביובית משאית אין גישה לחניונים תת קרקעיים, ומשמעות הדבר הינה צורך בכלי ייעודי למתן שרותי ביובית בחניונים.

חברתנו מהחלוצות בתחום, ובנינו במיוחד עבור כך ביובית חניונים בעלת יכולות למתן מענה מקיף לכל תקלת ביוב גם בחניונים נמוכים וצרים. הביוביות שלנו מורכבות ממיטב הציוד ובזכות כך על אף שמדובר במשאית קטנה יחסית, היכולות שלה מתקדמות במיוחד.

בקיצור לא כזה מורכז למצוא חברת ביובית בשוהם, אך אם אתם צריכים ביובית חניונים בשוהם דברו איתנו, ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר.

מי אנחנו?

ביובית שוהם

ביובית בשוהם

אנו במוקד לשאיבות ביוב מהחברות המובילות בארץ אשר מספקים שירותי ביובית ומומחים בכל תחומי הביוב השונים כגון: ניקוז, שאיבות והאינסטלציה. עובדי החברה בעלי ניסיון רב ועוברים הכשרות רבות ככל הנדרש. ברשותנו ציוד חדיש ומתקדם הכולל בין השאר: צי ביוביות מתקדם, משאבות ניידות, משאבות ביוב, רובוטים לצילום מערכות ביוב, מכשירי איתור נזילות ועוד.

לקוחותינו
משפחת לקוחתנו הרחבה כוללת מגון רחב של לקוחות מחברות מובילות ועד לקוחות פרטים וועדי בתים. בין לקוחותינו ניתן למצוא: מפעלי מזון, חברות בנייה, בתי חולים, בתי מלון, מוסדות ציבוריים, חברות בין-לאומיות, עיריות, מועצות אזוריות ומקומיות, חברות בנייה, מסעדות ועוד.

אז אם אתם מחפשים שרותי ביובית בשוהם פנו אלינו ותקבלו את הצעת המחיר המשתלמת ביותר לכל צורך: שאיבת הצפה בשוהם, שאיבת ביוב בשוהם, פתיחת סתימת ביוב בשוהם ועוד.
התקשרו כעת 053-352-3866

אזורי שירות נוספים:

מחירי השירותים בפורטל המוקד לשירותי ביובית אינם קבועים ומשתנים בהתאם לסוג העבודה. המחיר הסופי ייקבע במהלך שיחת טלפון או בפגישת הייעוץ.

שירותי ביובית 24 שעות ביממה - השירות באתר שאיבות ביוב .com ניתן על ידי המרכז לביוביות ושאיבות 2023 בע"מ ח.פ 516855632

תנאי שימוש | הצהרת נגישות | מפת אתר

צרו קשר בוואטסאפ 053-352-3866 דילוג לתוכן